Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Ο μαθητής της Δ’ δημοτικού, προσέρχεται στην τάξη του. Μαζί με τον εκπαιδευτικό συζητούν τις «υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας» σύμφωνα με το σχολικό πρόγραμμα και οργανώνουν τη μελέτη του, η οποία συνήθως περιλαμβάνει τα μαθήματα της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Ιστορίας.

Συγκεκριμένα ο μαθητής ασχολείται με:

  • τις ασκήσεις της Γλώσσας
  • την ανάγνωση
  • την αντιγραφή
  • την ορθογραφία
  • τις ασκήσεις των Μαθηματικων
  • την εκμάθηση και τις ασκήσεις της Ιστορίας
  • ασκήσεις που πιθανώς του έχουν ανατεθεί σε δευτερεύοντα μαθήματα (Μελέτη Περιβάλλοντος, Θρησκευτικά, Αγγλικά, κ.α.)

Η μελέτη διεξάγεται υπό την διαρκή επίβλεψη του εκπαιδευτικού, ο οποίος:

  • καθοδηγεί
  • επεξηγεί/ επιλύει απορίες
  • καλύπτει «κενά»
  • βοηθά στη διόρθωση λαθών
  • εξετάζει
  • κάνει τον τελικό έλεγχο, ώστε να αποφευχθούν παραλείψεις και λάθη στις ασκήσεις του μαθητή

Σε περίπτωση που ο μαθητής ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του νωρίτερα από τον προκαθορισμένο χρόνο (2ωρο), θα απασχοληθεί με πρόσθετες ασκήσεις πάνω στην ύλη του, τις οποίες θα επιλέξει ο εκπαιδευτικός από τα Βιβλία Ασκήσεων των κέντρων μας. Υπάρχει βέβαια πάντα και η δυνατότητα δημιουργικής απασχόλησης των μαθητών (ζωγραφική, κ.α.), ώστε να χαλαρώσουν και να αποφορτιστούν!

Φεύγοντας ο μαθητής από την Μελέτη έχει ολοκληρώσει τη μελέτη των σχολικών μαθημάτων και το μόνο που θα χρειαστεί είναι μια μικρή επανάληψη στο σπίτι -ιδιαίτερα σε περιπτώσεις διαγωνισμάτων-, ώστε να είναι πανέτοιμος και σίγουρος για την επόμενη μέρα!